Servicegericht en klantvriendelijk
Wij vinden het erg belangrijk om klantvriendelijk en servicegericht onze diagnostische onderzoeken uit te voeren. Daarom zijn onze medewerkers behulpzaam, deskundig en ervaren. Medewerkers die hun werkzaamheden zo goed mogelijk uitvoeren. Helaas kan het voorkomen dat u, ondanks onze inspanningen, niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld. Laat het ons weten!

Mensenwerk
Ondersteuning, en werken, in de zorg is en blijft mensenwerk. Er worden soms fouten gemaakt. Misschien vindt u dat u door onze medewerkers niet goed of onvriendelijk behandeld bent. Over bijvoorbeeld deze, maar ook andere zaken, kunt u bij VCN/SHO een klacht indienen. VCN/SHO doet er alles aan de kwaliteit van haar zorgverlening op een hoog niveau aan te bieden. Uw klacht helpt VCN/SHO haar werkzaamheden te verbeteren.

Ik heb een klacht!
Heeft u een klacht dan kunt u uw klacht hier melden. Zodra u het online-formulier heeft ingevuld en verzonden, komt uw klacht direct bij onze klachtencommissie. Uw klacht wordt altijd serieus genomen en u ontvangt altijd antwoord! Neemt u liever telefonisch contact op, dan kan dit natuurlijk ook via telefoonnummer 088-9997010.